Information om Fiberblåsningen, Telia uppföljningsmöte och Årsmöte

Fiberblåsning
Vecka 19 kommer det tekniker och börjar svetsa fiber samt att blåsning av fiber fortsätter in till varje fastighet. Beräknas vara helt klart månadskiften maj/juni.

Telia – uppföljning
Uppföljningsmöte 22 maj mellan kl. 17-19 för de medlemmar som tecknat tjänster hos dem eller tänker göra det!

Telia uppmanar dig att komma till uppföljningsmötet.
Du får svar på dina frågor gällande inkoppling, support vid inkoppling av utrustning, beställa extra utrustning mm

På uppföljningsmötet får du information om t.ex.:

  • Beställa tjänster (för medlem som inte beställt tidigare).
  • Ändra eller lägga till fler tjänster (för medlem som tidigare gjort en beställning och vill ändra sin beställning).
  • Ska jag ha fler är en TV, vilken utrustning behöver jag då?
  • Vill jag ha trådlös TV, dvs ingen kabel från fiberkonvertern, vilken utrustning behöver jag då?
  • TV-box ingår i tjänsten Trippel Play, men om jag vill ha en inspelningsbar TV-box, vad kostar det?
  • Hur kopplar jag in telefonen, vilken utrustning behöver jag?
  • Behöver jag support vid inkoppling, köp tjänsten från Telia?

OBS! Telia erbjudandet för 299 kr/månad (Trippel Play) ett års abonnemang, ska tecknas senast under maj månad (vi har fått erbjudandet förlängt till maj, egentligen gällde erbjudandet bara till december 2013.)

Efter maj månad är det ordinarie pris som gäller för de olika abonnemangen.

Årsmöte
30 juni kl 19 i Mallbackens Bygdegård.

Det här inlägget postades i Information, Möte, Medlemmar. Bokmärk permalänken.